Ny kollega!

2017-03-02 16:00:00

Vi är glada att meddela er om att vi tillsatt vår strategiskt viktiga roll – ”Finance and Office Manager”, med Mai ILKKO.

Mai är en erfaren redovisare med bred kunskapsbas inom bl.a. IT. Hon har en spännande bakgrund i teknikorienterade företag och kommer bidra med ett analytiskt sinne i både det operationella och strategiska arbetet i vår expansiva tillväxt. Mai har från grunden arbetat med att utveckla långsiktiga lösningar för administrativ infrastruktur liksom webbplatser samt optimera processer och digitaliserat arbetsflöden. Med sin gedigna bakgrund inom IT/IS har hon också arbetat som ERP-administratör samt också utvecklat ”web content” och web baserad marknadsföring. Då Mai också har studerat informatik har hon en teoretisk know-how i att etablera hållbara processer, samt systemutveckling och system management.

Hennes ledord är utmaningar där innovation, utveckling och framåtanda är nyckelord och med det sagt säger vi välkommen till Hisland (Himec) Solutions och ser fram emot Mai’s stöd i att med smarta lösningar stötta organisatoriska processer, där IT-systemen blir verktyg anpassade för användaren och dennes arbetsflöde.

Denna sidan använder cookies, genom att fortsätta godkänner du användandet av cookies.